Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~steelseries | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.01.2009 @19:32:15 ostatnio na stronie20.10.2010 @19:24:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze338 posty na forum68

komentarze
~rolex16    24.04.2010 @21:45:32
Ładny jest... ale poprzednia wersja miała napęd na obie osie.... swoja drogą z golfa GTI... niestety z jakiegoś powodu Seat ten piękny model nie wyposażył już w takie rarytasy a szkoda bo Cupra w poprzedniej wersji chodziła jak burza....

Pozdrawiam
_______
Przeciwko Cenzurze i Lizusowstwu!!!!
Liczę na szczerość
Pozdrawiam
~Wisnia00    24.04.2010 @11:24:24
Takie auto w końcu nie służy do patrzenia się nań.
~street23    14.04.2010 @11:27:21
trzeba sie zgadać na jakis kolejny seszon :D
~Hondziarz    07.04.2010 @21:51:07
photoshop -> biały pędzel -> wymazuje całe niebo razem z elementami które mi nie pasują -> kiedy mamy wszystko białe dodajemy winiete -> gradient i wybieramy kolor, w tym wypadku był niebieski -> odsycamy lekko zdjęcie za pomocą pędzla - opcja barwa ok.40% -> na końcu przerzuciłem zdjęcie do Paint Shop Pro i usunąłem szumy Done
~Hondziarz    07.04.2010 @21:38:44
Dlatego działałem w odwrotną strone - poczyściłem je a nie dodawałem bzdety Mój fetysz na punkcie minimalizmu
~ai9o    05.04.2010 @23:06:11
heh no to chłopakom nalezy sie medal ... a jeśli jeszcze sa zakręty to już w ogóle
~ai9o    05.04.2010 @23:05:08
no to odetchnąłem z ulgą
~kompakt    03.04.2010 @14:36:37
Mnóstwo życzeń w koszyczku
przy wielkanocnym stoliczku,
kolorowych pisanek i mokrych ubranek
w lany poniedziałek.
_______
"Naprawdę zawsze starała się patrzeć w stronę światła. Ale im dłużej człowiek wpatruje się w jasność, tym mocniej go wypala, aż wreszcie nadchodzi pokus
~Piotrowiak    23.03.2010 @10:10:09
No proszę kto się uaktywnił :D
Wrzucaj coś nowego ;P
~urbanex    01.03.2010 @16:31:28
bardzo wymyslne fotografie, gratuluje
pozdrawiam
~MichalEC    06.02.2010 @20:41:47
danke
_______
Nie wiem na jaki temat się wypowiedzieć, więc się wypowiem.
~Piotrowiak    03.02.2010 @18:56:48
A no chyba że to sosena, to wiadomo że V8 od M5 E39 xD
~Inkak    24.12.2009 @11:58:02
Wesołych Świąt!
_______
.......
~Piotrowiak    23.12.2009 @12:53:26
Wiadomo że Twoja :D
Już tak się nie chwal ;p
~Boskikrokodyl    08.12.2009 @18:57:00
Dzieki za obserwacje
_______
***pif*pam*pum***
~Pamelcia14    13.11.2009 @23:06:57
dziękuję za komplement
_______
hmmmm
~zgredudb    27.10.2009 @14:05:25
witam.. jak było robione foto to był motor 1.5 105km..
na dzień dzisiejszy auto wygląda inaczej... jest odelżone i przygotowane do dragu... moc 260 km..
+Casiel    22.09.2009 @21:10:22
wrzuć w wyszukiwarkę magiczne słowo "panorama" - bo wnoszę, że chyba o to Ci chodziło. ten temat był już wielokrotnie poruszany na forum Digart.
pozdrawiam
~blaq    14.09.2009 @09:39:23
sorry ale przyłapałam jakiegoś Chorwata na tym niecnym procederze ok północy jak se te rybki łowił. O pozowaniu nie było mowy więc zrobiłam to co się dało i moim skromnym zdaniem nawet nieźle mi to wyszło bo ostrość fajnie na zęby leci i go ok. A poza tym to jakoś wcześniej nikt nie wyrażał się źle na temat tej foty, a nawet było sporo komentarzy i to pozytywnych, więc takie traktowanie ze strony admina to raczej zemsta za ocenę DD niż tego zdjęcia :D
~blaq    14.09.2009 @09:22:58
no spoko a co jest złe w moim wykonaniu tego zdjęcia? pomożesz?
~Agniess    13.09.2009 @13:26:39
no wiesz co, czyta sie fora i inne takie ;p
~Agniess    13.09.2009 @10:29:20
wczoraj zaluj ze Cie nie bylo, bo bylo naprawde ciekawie, dzialo sie
~loosechicos    07.09.2009 @20:20:36
ogólnie to przeniosłam się z innego adresuu wczorej dlatego tak mało ale nie martw się bede teraz codziennie dodawac ;DD
~KArolinaS    26.08.2009 @21:44:34
Uoee
~Tusiaczek91    24.08.2009 @10:59:50
no toc wiem xD
_______
` You'll be right here with me..
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt